In mybook® Car Collection (edit)

Added to your car collection.
Removed from mybook!

We took this business out of your car collection.

Sponsored Links
Hours

Regular Hours

Services/Products
Paintless Dent Removal
Brands
Basf, Bmw, Mercedes Benz
Categories
New Car Dealers, Automobile Body Repairing & Painting

Reviews

Hi there!
Rate this business!
First-classBetter than mostAbout what I expectedNot the worst...Disappointing
Click to Rate
Share Review

Like this review? Share it on your social network to get the word out!

Anonymous A.

08/21/2017

Overall
Expertise
Professionalism
Selection

I have been told now that my car would be ready on three different occasions. It took them almost 4 weeks to get a part in. Also, I was told to come pick up my car anytime because it was completed and after I took time off work, lunch included about 2 hours of my time wasted because of bad information. Then the shop said they would have it finished that day, that I could come pick up my car that evening and I got another call a couple hours after that saying they needed another day. I not as mad about the time it's taken, like many of you will argue that "if you want it done right you need to be patient so the quality is right". It's the fact that the overall communication has been terrible and cost me more time, money and gas. Don't tell someone their car is finished, if it's not really finished. I can't wait to see if this body shop leaves my leather and interior dirty like some of you have posted about. I can guarantee that my car will go right on back because I have gotten the run around for weeks and I'm not in the mood to play. I will update this later once I get my car back to inform how the over the quality of the work is. I can't wait because I'm irritated now. What this shop needs to realize, is that time is money and when you waste customers time, that's not good service. they haven't even offered to make it right, for example, bring my car to me instead of me having to possibly waste more time when I go to pick it up and it got ready again. I'm not asking for a lot but the fact they haven't even cared about my opinion tells me that they know it's a huge issue and hope I won't respond badly. I picked this shop because I was referred by someone that is well-known by this shop and uses them a lot. it's surprising to me that they are so crappy.

teetoptoo
Edited: 02/04/2017
Overall
Best body shop service I have ever had

I can't understand what gccherry1578's problem is.
I bet there is a lot more to his story. So a quick search on google confirmed I was correct. This shop has exceeded my expectations more than once.
I recommend them.
My friends and family have all been very happy.

claimed iconBusiness Response03/06/2013

Thank you for sharing your positive experience with Superior Collision Services!

This listing has been claimed by a business representative.
Bob S.

01/24/2015

Overall

Very disappointing experience. Repair took 3 times as long as estimated completion. Overall completion took 40 days for a minor deer accident. The fit and look of the job was terrible when it was completed. Mechanical issues were present as well. I returned my Mercedes and further issues were present after another 15 day wait. Overall, 5 bulbs were not working on the front end. I have had good luck with them in the past, but I won't be back. This is not a good body shop.

Rena G.

11/20/2013

Overall

Not a good omen when it takes them 3 weeks to get parts...and they have a "policy" that they don't begin work until all parts are in? 5+ weeks is their supposed completion schedule. I hope it's perfect because I'll never sign off on the funds for them to be paid.. Go to Dave's Auto Body...best guys around!!

Tim L.

10/05/2013

Overall
Don't go here unless you like ...

Beware of this shop!



Don't go here unless you like dirt in your paint! They also don't know how to tell the truth in this shop. Very poor customer service!

fasteddie

02/13/2013

Overall

great job guys keep up the good work

claimed iconBusiness Response03/06/2013

Thank you for sharing - We promise to keep up the good work!

This listing has been claimed by a business representative.
gcherry1578

09/16/2012

Overall
What a Joke

I had my daughters 2011 Land Rover taken to these guys after a pretty major accident. They told us the first part of July that the car should be ready in 4 to 6 weeks. 3 weeks later they called my daughter and told her it would be finish in 3 days. Great news....well they finally had the car ready to return Sept. 5th. When I went to pick up the car some of the molding was loose so I told them it needed to be fixed and that they needed to clean the inside of the car where they had gotten grease and dirt on the seats and carpet. When we picked it up the second time and drove it the wind noise was so bad coming from the divers door it was hard to hear the radio. My wife picked it up this past week and when I got in it today the car still has major wind noise coming from the passenger door. So back to the shop it goes again Monday. It's obvious to me that these people take no pride in there work and the mangers running the shop have zero customer service skills.

claimed iconBusiness Response03/06/2013

Hello There - I would first like to start off by saying we hate that you had a negative experience at our Collision Repair Facility. Our number one priority is our customers and I can assure you we take pride in our work. In regards to your review, we never want to contradict a customer, but this was an issue of an insurance deductible not the quality of the repair. If your vehicle did indeed require additional work after leaving our facility we invite you to bring the receipts for this work for reimbursement. Again, we hate that you had a negative experience and felt so strongly to share via a review, but please allow us the opportunity to make it better as we don't want our very qualified employees to suffer due to any miscommunication and/or without attempt to make it right. Regards - Management Superior Collision Services.

This listing has been claimed by a business representative.
Sponsored Links