In mybook® Home Collection (edit)

Added to your home collection.
Removed from mybook!

We took this business out of your home collection.

Sponsored Links

One Stop Shop For All Your Remodeling Needs

BBB Rating
A+
BBB Rating and Accreditation information may be delayed up to a week.
Hours

Regular Hours

SunClosed

Services/Products
  • Stone Repair
Payment method
all major credit cards, amex, diners club, discover, master card, visa, check, cash
Neighborhood
Southeast
Categories
Stone Natural, Bathroom Remodeling, Tile-Contractors & Dealers, Stone Products, Kitchen Planning & Remodeling Service, Granite, Masonry Contractors
Other Information

Parking: Lot, Free

Wheelchair Accessible: Yes

Services: Stone Repair

COUPONS & DEALS

No coupons available

Reviews

Hi there!
Rate this business!
First-classBetter than mostAbout what I expectedNot the worst...Disappointing
Click to Rate
Share Review

Like this review? Share it on your social network to get the word out!

uglybusiness

01/24/2013

Overall

Don't trust them, don't use them unless you want to fight with people who would rather cheat you then do the right thing. Their accounting practices are not acceptable. When asked for an itemized statement, they can't produce one. Thank God I kept my payment receipts!

welcomehome1

01/09/2013

Overall
Granite, yes, Customer Service, no

If you spend over $5000 on granite countertops, wouldn't you expect some follow up after installation to make sure you were satisfied? Not only did we not get that, we never heard from them again, never even received a final bill from them, until a year and a half later when they must have realized they lost track of us and demanded their money. What kind of business doesn't realize someone owes them for finished work until a year and a half later? Do yourself a favor and pick a granite supplier that keeps better track of their customers!



Responding to the reply from the business below: No, we did not get a bill on the day the work was done. Changes to the job were made and the installer said we would get billed. So, yes, this is on you for not billing us! Like anyone, I pay when I am billed. Oh, by the way, the edges of your "great" granite have chipped terribly with normal everyday kitchen use.

claimed iconBusiness Response11/04/2010

Obviously you were happy with your countertops or you would have contacted Midwest Stone. You received everything you paid for, or as you stated, didn't pay for. If you knew you owed them money, and an invoice was delivered on the day of install, why wasn't the bill paid. Our terms are paid on completion. For you to wait a year, seems as though you were taking advantage of Midwest Stone. If you are unhappy with the quality of workmanship, please call us.

This listing has been claimed by a business representative.
hammdavis

09/12/2011

Overall
My experience with Midwest Sto...

My experience with Midwest Stone Source was excellent. Denise was very helpful and gave great suggestions. She was willing to drive out to my house to help me pick a color for the counter that would match my current cabinets, floor and walls. I felt overwhelmed trying to decide what color and style of countertop to go with and she was very helpful. Once she suggested a countertop I was able to come in and look at the slab. Once I was satisified we picked out tile for the backsplash. When my specific slab came in I was able to look at it and place the template on the slab of what would be my counter top. Everyone I worked with was friendly, polite and professional. Everyone was on time and did what was contracted. I would recommend anyone doing a remodel or new construction to use Midwest Stone.

Sponsored Links
We just redesigned yp.com! Do you like it?
× Not a Fan

× Thank You!

Feedback