In mybook® Car Collection (edit)

Added to your car collection.
Removed from mybook!

We took this business out of your car collection.

Regal Chevrolet

Map & Directions
(16 Reviews)

925 Bartow Rd, Lakeland, FL 33801

(863) 687-8000

OPEN NOW
Today: 8:30 am - 8:00 pm
17
YEARS
IN BUSINESS
Add to mybook

This listing has been
added to mybook.

This listing has been
removed from mybook.

Hours
Regular Hours

Brands
Chevrolet, Goodyear Tires,Bridgestone Tires,Continental Tires,General Tires,BFGoodrich Tires
Payment method
all major credit cards
Neighborhood
Lake Horney
Categories
New Car Dealers, Auto Repair & Service, Used Car Dealers

Reviews

Hi there!
Rate this business!
First-classBetter than mostAbout what I expectedNot the worst...Disappointing
Click to Rate
Share Review

Like this review? Share it on your social network to get the word out!

Mr. M.

02/18/2014

Overall

I can't say enough good about their service department. They did work on my 2005 cobalt free of charge, even though the warranty had expired--leaky ac. Then, they labored over a leak that lead from my sunroof down a body tube, until they found and fixed the problem. for a reasonable price. I told them I wanted my windows tinted and they did a great job. Now, I take my other vehicles to them for oil changes and other maintenance. They're reasonably priced and they just know how to treat customers.

Roger N.

02/13/2014

Overall

When we came here to purchase a vehicle, we were in a pretty tight situation but needed something asap. The Sales person was extremely friendly, very knowledgeable, and did not give us the run around and haggling you get from most other places. There were no games. When the first offer we got back did not fit our goal payments, there was no pushing or haggling. They got right back at it, kept researching, and got us within the budget we needed. And all this with far less than perfect credit. They were amazing and I'd recommend them to anyone.

Herminio C.

02/06/2014

Overall

Needed oil change and was found to need a battery replacement also. It was all done efficiently and the vehicle was washed and cleaned.

Summer R.

02/06/2014

Overall

Everyone working there was very nice and helpful. I especially appreciated the kids room because I had my 4 year old son with me.

Donna W.

02/06/2014

Overall

Body Shop did a great job repairing the damaged rear bumper on my car. Dee was very helpful in getting the appointment set up for my schedule. Once Again, REGAL ROCKS!

David A.

02/04/2014

Overall

I brought my car in for an oil change, tire rotation, front end alignment and a minor warranty fix. I used my points to pay for the oil change and tire rotation, and was told that the car was in proper alignment and didn't need to be re-aligned. I appreciate that honesty! The part for my warranty fix was ordered, and my car was nicely washed. Thanks! Greg was super nice as my check-in coordinator.

Stephen H.

02/04/2014

Overall

had to have the fuel level sensor on my 2013 chevy spark replaced which was covered by the warranty.took car in about 8:30 am and was asked if there was a particular time I needed it back by which was a very pleasant surprise.it is not very often that you find any place that the staff seems truly caring about your needs.it truly made me feel like I had chose the right dealership to make the purchase of the first new vehicle me and my wife had ever purchased.it is amazing what such a small jester can have a big impact. I had recently had the cars first service done and both experiences was refreshingly pleasant!! I hope not to have anymore mechanical issues but if we do I know that it will always be a good experience at regal. thank you so very much!i will see you again on the next oil change.

Chloe M.

01/30/2014

Overall

I was greeted promptly, and my needs and expectations as well as my service were met with the highest degree of professionalism! Thank you ever so much.

Jared W.

01/30/2014

Overall

We finally did it. We purchased an Equinox LT. The salesperson was great and I was very impresed by the way he explained everything. He was patient with all my questions. He did not rush us or tried to pressure us into buying the car. He took all the time it needed for us to make up our mind I would definitly refer a friend to Regal. Thanks for an easy transaction.

Garrett H.

01/29/2014

Overall

Leased a 2014 equinox and very pleased with vehicle and the service i got from salesman nick. This is my 2nd lease from regal and I will return again when my lease is up.

Ryan S.

01/29/2014

Overall

Their sales people really know what they are doing. I came in last week and bought a new Chevy Silverado and the experience I had was the best of any dealership I've ever been to. The staff is happy, helpful, and you can tell they enjoy their jobs. Regal knocks out the competition; hand down!

Gator G.

01/27/2014

Overall

Very nice dealership to work with. They answered all my question and asked several follow up questions that resulted in me getting a rebate that I was unaware of. Every one was very helpfull and went out of their way to find me the vehicle I was a looking for. Would be happy to do businness there again

Alexis J.

01/27/2014

Overall

I walked into the Chevy dealership and out with a new car within an hour. My salesman was gentle and kind- not the pushy, wheeling-and-dealing, greasy-haired, stereotype by any stretch of the imagination. He was more of an Otis Redding character- someone you'd like to know and have as a friend. He was very honest and straightforward and I am more than certain that I received the very best deal on my Chevy Spark. He was knowledgeable and helpful without any of the pestering qualities of a salesman. You will not be disappointed!

Kelly T.

01/27/2014

Overall

The salesman I had was very helpful and accommodating to my needs. I was looking for a used car to stay within my budget, but I really wanted a brand new one. When I mentioned a new car they weren't pushy or anything, they just told me the facts/prices and let me decide. I was actually able to afford a brand new Chevrolet Cruze thanks to regal and my awesome salesman!

Overall
stay away they tried to sell m...

stay away they tried to sell me a car with a messed up transmission they decided to give me my money back a week later but 4 days later have the car on there web site for sale again

claimed iconBusiness Response11/05/2012

Victoria.c You requested the car be returned and we did that asap. We didnt ask you to keep the car. No car is perfect , that is why new cars come with warranty's. If the car was on the lot we have repaired the vehicle. You didn't allow us to do that,but thank you for your comments. We have been in business for 36 years tha last thing our family wants to do is sell you a car and have you bring it back. Call me if you have any additional feedback.

This listing has been claimed by a business representative.
bart.sheldrake

07/13/2012

Overall
I took my car in for a blown A...

I took my car in for a blown A/C connection. While they had it, I asked them to take a quick look at the rest of the car. They called back the same day I dropped it off (yay, great) with a list of repairs, and gave me an estimate with a timeline of 2-3 days (ok, nbd). Long story short, they started fixing things in the car without informing me beforehand, the 2-3 day deadline turned into 23 days, the final bill was hundreds of dollars over the estimate, and on the drive home...there was no A/C!



I will not return to this dealership/shop for any reason, nor would I recommend anyone for their services.

claimed iconBusiness Response07/25/2012

Hello, I do apologize for the experience you had recently. Can you please give me a call so I can discusswhat happened? My direct number is 863-904-1170 x 1137

This listing has been claimed by a business representative.