In mybook® Pets Collection (edit)

Added to your pets collection.
Removed from mybook!

We took this business out of your pets collection.

Precious Paws Pet Salon

Map & Directions
(6 Reviews)

622 N Ingraham Ave, Lakeland, FL 33801

(863) 686-6852

CLOSED NOW
Today: Closed
Tomorrow: Closed
12
YEARS
IN BUSINESS
Add to mybook

This listing has been
added to mybook.

This listing has been
removed from mybook.

Hours
Regular Hours

Payment method
check, mastercard, discover, master card, visa
Location
Ingraham Plaza
Neighborhood
Parker Street
Category
Pet Grooming
Other Information

Parking: Lot, Free

Reviews

Hi there!
Rate this business!
First-classBetter than mostAbout what I expectedNot the worst...Disappointing
Click to Rate
Share Review

Like this review? Share it on your social network to get the word out!

Janiah L.

04/13/2018

Overall
Expertise
Facility
Service

Very rude, unprofessional will never go back again. Didn't care for the way the women acted there. Tried to make a appointment.

claimed iconBusiness Response04/17/2018

I'm sorry you feel that way Janiah. I don't recognize your name so I don't believe you are a current client. I believe you are the person who wanted to make an appointment for that day and unfortunately Fridays book up pretty quickly for us and sometimes we just can't fit another appointment in. I'm sorry if our refusal to make your appointment came off as rude to you.

This listing has been claimed by a business representative.
Deborah T.

12/05/2016

Overall
Expertise
Facility
Service

Been bringing my Yorkie, for a while. Always did an okay job. Just took him last week. And, he came home in pain, and razor burn on his balls, and a cut on his wee wee. Call to complain, and she really didn't seem to care all she said was awe, and do I want to bring him back so they can doctor him. What? Are you crazy, they didn't doctor him, when they cut him, nor did they tell me. And, I tipped the girl. (Wtf.) I will never take him back there again.

claimed iconBusiness Response02/23/2017

We're sorry that your were not happy with Levi's grooms and that you feel he had a cut and razor burn after his last groom however there seems to be a misunderstanding. We do not "doctor" any type of condition or injury at our salon. If an injury occurs as a result of a groom we always refer the pet to their veterinarian and we cover any vet bills. If the pet is not seen by a vet there's not much else we can do. When you called we asked if you went to the vet and if we could see what you were describing on him you told us no.

This listing has been claimed by a business representative.
Donna J.

09/14/2016

Overall
Expertise
Facility
Service

My little girl's haircut was beautiful and she absolutely loved it there! The girls there were so sweet to her. We definitely found our new groomer!

wilnafiliace

07/05/2014

Overall
great experience

I took my baby Chewy He is a shih tzu. He needed to get a wash, cut, style and everything that goes with it. I was happy with the level of professionalism and service we received and also that walk ins are welcome I would recommend calling first if you don't want to wait a while. I would recommend this place to call my friend to take their love ones.

dean4fun2

05/09/2013

Overall
Very Happy With These Ladies

I was in a pinch. My babies needed a grooming before we head north. My usual groomer was over booked and didn't have an opening for six weeks. I called several groomers with no luck. I found these ladies and gave them a try. They were very good groomers. My babies looked really good and I found a new groomer.

dulcelatina777

12/16/2009

Overall
Not Happy

The first time my yorkie got a hair cut it was fine. but the secound time it was the older lady she seems not to listen to me and what i want , i had to go the secound time so they can fix her hair. now i took her again i wanted the first lady to cut her hair but the one that took the directions told her wrong so when my son went to get her for me i had to bring her back so they can do what ever to fix it. i have complaint but they didnt even suggested to even give me the next one free or half off.