In mybookCar Collection (edit)
Added to your car collection.
Removed From mybook!

We took this business out of your car collection.

Commonwealth Motors

CLOSED NOW

Today:9:00 am - 8:00 pm

Tomorrow:9:00 am - 8:00 pm

1 Commonwealth Dr,

 

Lawrence, MA 01841

(978) 687-3000

Add to mybook

This listing has been
added to mybook.

This listing has been
removed from mybook.

Business Details

Serving Lawrence & Surrounding Areas
Hours:

Regular Hours

General Info:

We’re the new General Motors.  We are a company of diverse brands, selling over 7.5 million vehicles in over 120 countries worldwide.  We’re well positioned to take people wherever they want to go.  Today. Tomorrow. And well into the future.

From electric and mini-cars to heavy-duty full-sized trucks, monocabs and convertibles, General Motors’ dynamic brands offer a comprehensive range of vehicles.  Along with our strategic partners, we produce cars and trucks, and sell and service our vehicles, through the following brands: Chevrolet, Buick, GMC, Cadillac, Baojun, Holden, Isuzu, Jiefang, Opel, Vauxhaull and Wuling.
Services/Products:
  • New & Used Auto Sales, Service, Maintenance and Repair - all makes and models
  • New & Used Truck Sales, Service, Maintenance and Repair - all makes and models
  • Auto Body Shop / Collision Center
  • 24 Hour Towing
  • Rental Cars Available
  • Tire Dealer

SERVICE DEPT HOURS: Monday through Thursday 7:30 am to 6:00 pm  Sat. 7:30 am to 4:00 pm

PARTS DEPT HOURS:  Monday  through Thursday 7:30 am to 6:00 pm  Sat. 7:30 am to 4:00 pm
Brands:

CHEVROLET CARS - Camaro Coupe, Camaro Convertible, Camaro ZL1, Camaro ZL1 Convertible, Corvette Coupe, Corvette Convertible, Corvette Grand Sport Coupe, Corvette Grand Sport Convertible, Corvette Z06, Corvette ZR1, Corvette 427, Corvette 427 CHEVROLET CROSSOVERS & SUVs - Exquinox, Suburban, Suburban 3/4 Ton, Tahoe, Tahoe Hybrid, Traverse CHEVROLET TRUCKS  & VANS - Avalanche, Colorado, Colorado Extended Cab, Colorado Crew Cab, Express, Silverado 1500, Silverado 2500HD, Silverado 3500HD, Silverado Hybrid,

  • Chevrolet myLink, myChevrolet mobile app, Chevy WiFi by Autonet Mobile.

GM PARTS & Accessories, GM Certified Pre-owned Cars & Trucks, Used Vehicles. OnStar RemoteLink mobile app, OnStar Turn-by-Turn Navigation, SiriusXM Radio, SiriusXM NavTraffic

Payment method:
amex, master card, visa, debit, check, discover
Location:
Exit 45 off ret 495
Neighborhood:
Prospect Hill - Back Bay
Amenities:
Shuttle Service, Free Wifi, Free Coffee Bar, Enterprise rental service, TV
Languages:
English, Spanish
Categories:
Auto Repair & Service, New Car Dealers, Automobile Parts & Supplies, New Truck Dealers, Used Car Dealers

More »

Less »

Reviews

Click to rate
Please give the business a star rating

Thanks!
Success! Thanks for posting your review of Commonwealth Motors. You’ve done the world some good today.

08/24/2014
Exceptional service

Marc is one of the managers at vw and one of his techs mike noticed my air bag light was on when I went in for an oil change. Instead of charging me for a diagnosis they just went and scanned the cars codes and said it needed a new sensor for my safety. Out of the kidness of their hearts a 110 dollar fee was waived to make sure my car was safe to drive. They were extremely friendly and very time oriented so they do ... view more

Was this review helpful?Yes No|Flag Abuse
07/06/2014

We shopped Commonwealth last and we're glad we did. After visiting several VW dealers, Commonwealth had the best pricing. Commonwealth sells a lot of cars and inventory moves fast. When we returned the car we wanted was sold. Our salesman Andrew Mercer-Medeiros went above and beyond to find us a similar car. Not only did Andrew find us a similar car, it was a better car at a lower price! If you're in the market... view more

Was this review helpful?Yes No|Flag Abuse
07/31/2012
DON"T GO HERE! I brought my ca...

DON"T GO HERE! I brought my car to Commonwealth for service, then I got the call that my drive shaft was broken. NOT WHAT I BROUGHT MY CAR IN FOR!!! After being inspected by a different mechanic and an insurance adviser, both said that the damage was from being put on a lift incorrectly! When I called Commonwealth the Manager was beyond rude to me, he told me it wasn't their fault and there was nothing they were... view more

Was this review helpful?Yes No|Flag Abuse
claimed iconBusiness Response.08/02/2012

Aimee, we are sorry you do not feel that this issue was from the incident you had driving over a hazard in the road. The male companion that was with you relayed his disgust that you had not told us you had driven over something and when we brought this to your attention you all of a sudden said you did not have anyone with you. When the vehicle was dropped here and drove into the shop the drive shaft was clunking on its way in. This discovery was not after the vehicle was inspected on a lift and this was brought to your attention during your initial phone call for recommended service and not a surprise. We were not to blame for this issue and we recommend that you get this fixed as soon as you can if you have not already as it is a safety issue which we informed you of.

This listing has been claimed by a business representative.
06/27/2012
READ READ READ READ READ BE...

READ READ READ READ READ BEWARE!!! READ EVERYTHING THEY HAVE YOU SIGN. I was a first time car buyer and I can tell you they got me good. I was told that the plan I had chosen will only be about $10 more which was something I could definitely afford. When I got my first bill, I realized they had charged me an extra $3000. I immediately called them and was greeted with rudeness as if to say, "too bad, you'r... view more

Was this review helpful?Yes No|Flag Abuse
claimed iconBusiness Response.06/28/2012

We are very sorry to hear you are unsatisfied with your service and purchase with us. At Commonwealth Motors we pride ourselves on our attentive and caring customer service. Please get in touch with me as soon as possible to see if we can remedy the situation. Sincerely, Charlene - Customer Relations info@shopuslast.com | Office Phone 978-687-3000

This listing has been claimed by a business representative.
06/24/2012
Editorial review from Citysearch

We have been customers of Commonwealth Motors for years. I currently drive a 2005 Honda Pilot (which I purchased from Commonwealth) and brought it in for some regular maintenance. As always the staff was helpful and friendly. I received a call detailing what additional work needed to be done, and was not pressured to do it all at once. As usual the work was done quickly and done well. I highly reccommend Commonw... view more

Was this review helpful?Yes No|Flag Abuse
05/24/2012
Great Service

I just had an oil change done to my 2011 Honda CRV, and the service was great. The service fee for an oil change was significantly lower because I originally purchased my vehicle here. I think it is a great perk. Every person I encountered was polite, courteous and professional. I would highly recommend servicing your vehicle at Commonwealth Motos.

Was this review helpful?Yes No|Flag Abuse
05/15/2012
Awesome Dealership

Not only did this dealership make the process of leasing a car fast and easy, but the service department is always very helpful and timely! I had a sunroof leak and they took me right in. They also are extremely quick and accommodating with regular maintenance (ie: oil changes).

Was this review helpful?Yes No|Flag Abuse
05/12/2012
Great Customer Service

linda k. North Andover, MA 5/13/2012 I bought a new Kia Soul and went in for my first oil change... Everyone there was pleasant. I had a fuse out and they replaced it at n/c..I love my Kia Soul it runs great and is great on gas!

Was this review helpful?Yes No|Flag Abuse
05/09/2012
I got the same bullsh*t line t...

I got the same bullsh*t line that the advertised price is not the "REAL" price, and that you need to add $2k to the price. That is such a scam, then there are all there other added fees they want to hit you with. Steer clear of these slick ones!

Was this review helpful?Yes No|Flag Abuse
claimed iconBusiness Response.05/10/2012

Can you please explain to us more about your situation. We have looked in our system and the closest match to your name is a customer who purchased a new vehicle. Please email or call me so I can make sure we have given you the correct pricing on the vehicle you are interested in. We want to make sure you were treated correctly.

This listing has been claimed by a business representative.
05/01/2012
Commonwealth Kia - The absolute best

Bob McLean and Shaun Berryman must have to go the the Chiropractor every day for bending over backwards for their customers! Just purchased a Sorento (which I love) and they could not possibly have done a better job. There was no pressure and Bob took time to show me every detail of the car and has followed up numerous times to make sure everything is going OK. The service mananger has even called to say ""Welcome ... view more

Was this review helpful?Yes No|Flag Abuse
Map & Directions
More About the Business
Ad Banner
Send to Phone
Commonwealth Motors

1 Commonwealth DrLawrenceMA 01841

(978) 687-3000

Send this business listing as a text message to a mobile phone.

Cancel

Your text message was sent.

To opt out at anytime, send the word STOP to YP411.

To get a help message, send the word HELP to YP411.

There was an error sending your text.

Please try again.

Terms: The recipient of this text message may incur charges depending on their wireless carrier. Not all carriers are currently supported.

Add a Photo
Commonwealth Motors

1 Commonwealth DrLawrenceMA 01841

(978) 687-3000

  • Photos should be clear and in focus
  • Photos should be of business, product or service, not illustration or clip art
  • Photos should not be an advertisment or include contact information.
Add a New Collection
Oops! There was a problem saving the new custom collection.
Please try again.
Collection Name cannot be empty
Upload a Photo
(optional)

Remaining Characters: 100

Remaining Characters: 500

Cancel
Save
We just redesigned yp.com! Do you like it?
× Not a Fan

× Thank You!

Feedback